Tuntikuvaukset: Aikuiset

Aikuiset naiset ja miehet, ikäraja 14v.

Ota tunnille mukaan: sopivat kengät, pyyhe, juomapullo ja jumppa-alusta.

TUNTIKUVAUKSET AIKUISET

Ikiliikkujat 60+
Ikiliikkujat on koko kehoa harjoittava ja huoltava tunti. Ikiliikkujat on varttuneemman väen rauhallinen ja hidastempoinen lihaskuntoa, tasapainoa ja liikkuvuutta harjoittava tunti - venyttelyä unohtamatta. Tunti ei sisällä hyppyjä. Ikä on suuntaa antava, joten tunnille voi osallistua minkä ikäisenä ja kuntoisena tahansa! Tunnin tarkoituksena on löytää jokaiselle sopivat liikkeet. Tunnilla käytetään vaihtelevasti kehonpainoa, keppiä ja vastuskuminauhaa. Ryhmä sopii aloittelijoillekin. 

Les Mills Bodybalance®
Les Mills Bodybalance on lempeä yhdistelmä tai chi:ta, joogaa ja pilatesta. Miellyttävän musiikin tahtiin tehtävien liikeyhdistelmien kautta kehitetään voimaa, tasapainoa ja liikkuvuutta. Eri liiketekniikat, hengitys ja keskittyminen tarjoavat fyysisen treenin lisäksi sekä sisäistä tasapainoa että harmoniaa.
Tunnin aikana tehdään helppoja, mutta myös haasteita antavia harjoituksia, jotka vahvistavat sekä ylä- että alavartalon lihaskuntoa, vähentävät lihaskireyksiä ja stressiä. Tunti päättyy loppurentoutukseen.

Les Mills Tone®
Tone on koko kehon muokkaustunti. Tone on yhdistelmä kestävyyttä, lihaskuntoa ja keskivartalotreeniä. Tunti sisältää paljon vaihtoehtoja ja liikesarjat pystyy tekemään maltillisilla syketasoilla askeltaen. Tunnilla käytetään vastuskuminauhaa ja / tai käsipainoja.

Lavis
Lavis on hauska, helppo ja hikinen liikuntamuoto, joka perustuu lavatanssiaskeleiden ja jumpan välimuotoon.
Lavista tanssitaan yksin, joten ei ole vaaraa, että kukaan talloo varpaille.
Tunnilla tanssitaan tuttuja lavatanssilajeja kuten humppa, jenkka, rock/jive, cha cha ja samba.
Tunnilla opit eri lavatanssiaskeleiden perusteita kuntoilun ohella.

Les Mills Bodycombat®
Bodycombat on energinen, intensiivinen ja voimaannuttava treeni, jonka liikkeet perustuvat itsepuolustus- ja kamppailulajeihin. Iskuja, potkuja ja sarjoja tehdään mukaansatempaavan musiikin tahdissa. Aikaisempaa kokemusta ei tarvita! Bodycombat treenaa koko kehoa kehittäen myös nopeutta, ketteryyttä ja koordinaatiota.

Flowjooga
Joogalla hymyä päivääsi! Lempeää flowjoogaa tukemaan kehosi sekä mielesi hyvinvointia. Kokonaisvaltaista kehonhuoltoa, joka sopii kaikenikäisille ja -kuntoisille. Aikaisempaa kokemusta ei tarvita! Tunti alkaa ja loppuu rentoutuksella. Harjoitukset tehdään lempeästi omaa kehoa kuunnellen. Ota mukaasi joustava, lämmin asu ja jumppa-alusta / joogamatto.

Äijätreeni
Nyt haastetaan miehet liikkumaan! Tule mukaan yksinkertaiseen, perinteiseen lihaskuntotreeniin! Käytämme apuvälineenä tunnilla vastuskuminauhaa, joilla saat varmasti kunnolla lihakset töihin! Tämä on tehotreeniä parhaimmillaan, eikä tosiaan mitään askelsarjoja! Treeni sopii kovaa treeniä kaipaaville naisillekin, tulkaa vaikka yhdessä pariskuntana haastamaan toinen toisenne!

Muokkaus
Tule mukaan jumppaamaan perinteistä lihaskuntojumppaa, jonka aikana käydään läpi alkulämmittelyn lisäksi jalat, keskivartalo ja kädet. Tunnin lopussa palauttava venyttelyosuus. Mukaansatempaavat biisit auttavat vetämään koko jumpan täysillä alusta loppuun saakka! Tule nauttimaan perinteisen ihanasta lihaskuntojumpasta ja tuntemaan polte kropassasi!

Lattarijumppa
Tervetuloa tanssimaan rennolla otteella lattareita soolona - emme sekoa pitkiin koreografioihin! Joka tunnilla mennään useaa tanssia: salsaa, chachata, sambaa, merengueta, jiveä, bachataa ihan oikeilla askelilla. Tule opettelemaan uusi kieli, tanssin kieli. Tavoite tunnille on kova: hiki, hyvä mieli ja hymy!

Keppijumppa (seuralla omat kepit)
Keppijumppa on voimistelua, jossa apuvälineenä käytetään keppiä. Selkeät perusliikkeet parantavat verenkiertoa, vetreyttävät lihaksia ja laukaisevat lihasten jännitystiloja. Tunnin aikana keskitytään keskivartaloa tukeviin lihaksiin.

Lihaskuntotreeni
Tehokasta perinteistä lihaskuntoharjoittelua, jossa treenataan oman kehon painolla ja erilaisia välineitä hyödyntäen. Koreografiton treeni sopii kaikille lähtötasosta riippumatta. Saat itse muokattua treenistä omanlaisesi: sykettä nostavan tai enemmän voimaan keskittyvän.

Kuntotanssi
Menevä tanssillinen tunti, joka koostuu erilaisista tanssityyleistä ja musiikeista. Kuntotanssi ei sisällä vaikeita askelsarjoja. Jokainen liikkuu omalla tyylillään ja tehollaan.

Kehonhuolto
Kehonhuollon tunnilla tehdään sekä aktiivisia liikkuvuusliikkeitä että pidempikestoisia ventyksiä. Käydään läpi koko keho ja rentouden avulla parannetaan liikkuvuutta. Liikkeitä tehdään sekä pystyasennossa että lattialla.

Koko kroppa
Käydään nimenmukaisesti koko kroppa läpi! Jumpassa hyödynnetän kehonpainoa ja halutessasi myös muita välineitä, kuten vastuskuminauhaa, painoja ym. Liikkeille annetaan runsaasti vaihtoehtoja ja saat tehtyä treenistä juuri itsellesi ja kuntotasollesi sopivan! Tule päättämään viikkosi haastamalla koko kroppasi!